OMG FREDAG IMORGON !

Fan va fort veckorna går! :D Fredag imorgon redan!

aja iallafall HEJ på er!
Idag var jag skittrött imorse så jag glömde mina nycklar hemma så
jag kunde inte öppna mitt skåp, smart eller hur? ;)
I skolan var det egentligen bara tråkigt men på idrotten så
körde vi någon slags spökboll men det var iallfafall skitkul men
det är det ju alltid på idrotten ;)
Sen var jag med sandra och vi gjorde lite olika saker, typ
skrattade hahaa! Sen gick jag hem och förut hjälpte jag pappa
att laga mat eftersom han är sjuk visst är jag suupersnäll?!
Nu måste ni säga ja haha.
Jag är astrött nu så funderar påatt lägga mig och kolla film eller nått.
Pusssis

fdhd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0