SKOLAN SABBAR MITT LIV, ÅH VARFÖR ÄR JAG SÅ SVAG?

mitt liv är inte så jävla enkelt som ni tror ska jag säga er.
Allt blir bara så sjukt fel ibland och jag vet inte vad jag vill
och det är det värsta..Jag trodde på dig (en fd kompis) men nu
vet jag inte längre..Du får bestämma dig, vem är du?

Nog med det tråkiga, nu är jag hemma från skolan för vi slapp
livskunskapen för att Anders var sjuk! (GÖTT) ;).
Så nu sitter jag här och typ försöker plugga, det går väl inte så där
sjukt bra men haha. Sen kommer Lovisa och hennes pappa och hämtar mig
så åker vi till rävholmsträffen, nice typ ;). Ha en sjukt forsatt bra dag, i can try!

ekgewk
Emma Rönnberg, du är en av de personer jag alltid kan lita på.
Du vet nästan allt om mig och jag kommer aldrig svika dig igen. I promise.
Du är det finaste som finns Emma! 
 
fdhd

Kommentarer
Postat av: emma

älskar dig sjukt mycket <3 världens bästa fru

2010-10-20 @ 16:57:58
URL: http://emmaronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0