WHY DO WE NEED FASHION?!

HaliHallå!
Mår ni bra? Jag mår bra fast är riktigt trött, kunde inte somna igår.
Skolan idag var seeg! Fast gick ändå ganska fort, skönt att man
inte har lika jobbiga lektioner imorgon! :)
På musiken satt jag och Ornina och lyssnade på musik hela lektionen och sen
när våran lärare säger att vi ska visa han vad vi lärt oss så han sa att vi skulle sjunga
en sång för honom men det gjorde vi fan inte haha! :P
Efter skolan drog jag, sandra och Sofia till torget och Sofia köpte hårspännen och sen
gick sandra och då träffade jag och Sofia hennes mamma och vi fick glass :D!
Sen träffade jag Charlotte en stund och vi kollade lite i affärer och jag köpte ett
sånt "graffiti" nagellack,  sen drog jag hem!
Nu sitter jag här och lyssnar på musik och har det nice. Det är bara jag och Filip
hemma som alltid hemma hos pappa men just nu är det ganska gött faktiskt! :)
Men ha en grym kväll underbara läsare och imorgon är det redan tisdag!! Haha.
ornina
Ornina på musiken, snygging ;)
fd
FYFAN, jag bjuder på den! Visst är jag snäll?!

fdhd


Kommentarer
Postat av: Katie

Sötis Elin <333

2010-10-26 @ 09:27:35
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0