ECO DAGEN !

Gokväll bloggen,
nu är jag hos min mamma och ska strax
dra mig till sängen. Idag träffade jag olivia och charlie
som jag sa. Vi luffade och tog kort, det var askul!
Men jag har ju fan alltid kul med dessa människor ;)
Just nu är jag helt förkrossad och ledsen, varför vill jag inte säga
men orkar inte heller tänka på det.
Jag orkar inte skriva så mycket
så här får ni lite bilder från dagen :D

eklf
Vandrar haha !


Vad gör du hjärtat ?;)<3

erltkr
Vet egentligen inte vad jag håller på med men haha :D

rltle
HAHAH, här kan ni se min nya tröja från bikbok :)
love it

rwkg

hahahaha, har alltid kul med er och det ser ni ju på bilden hahah :D

ewköf
mer skratt hhahah :D

aja, godnatt läsare!


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Härliga bilder!



SV; Ja, eller hur? :)

Åh, tack så mycket :D

2010-09-06 @ 16:13:14
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: MOOOLLYS

Haft en bra dag hittils? :)

2010-09-06 @ 17:59:59
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0