Eliin & Charlie dag (:

Träffade Charlie först och vi fikade på La Crosstiante (Stavning?).
& kollade i affärer och sån som vi brukar göra när vi har tråkigt haha.
Sen kom Elin och vi satt ba och snacka där sen stack Elin och då
gick jag och Charlie till biblan och jag lånade en
bok som heter Räcker det om jag älskar dig? Hoppas den är bra!
Men det tror jag för läst andra böcker med den författaren så jag tror det.
Omg, nu låter jag som värsta boknörden nej haha jag läser nästan aldrig böcker
så ni vet haha :). Men sen ska duscha, plugga lite till och kolla på idol mysigt.
Imorgon blir det skola då :( Men det är fan redan torsdag och veckan är snart slut,
shit va skönt! Nu ska jag sluta babbla, ha det fint.

jag
Såhär såg jag ut idag, helt osminkad och slapp ;)
fdhd
Så jävla gott men så jävla onyttigt. Men man kan inte stå iemot! ;)
dfhj
Redan slut :O?

fdhd

Kommentarer
Postat av: Katie

Min sötis Elin!!!

2010-09-24 @ 20:18:30
URL: http://katiemodeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0