HAHA, min statisik

Igår orkade jag ju verkligen inte blogga,
och idag ser jag hur min statesik bara rasat!

Så idag får jag väll blogga igen,
kom hem från skolan ett tag sen.
Idag i skolan var det helt okej fast
vi slutade tjugo över tre och jag var helt slut
efter det haha! Senare ikväll ska jag åka med min pappa
och kolla på ett hus :)
Hoppas la på att det är fint, men vi skulle ju aldrig köpa ett fult hus!
Så att jag är inte så orolig faktiskt ;)
Vi hörs antigen imorgon eller senare idag.

dsg
- vi äger ! ♥ antecka att mitt namn står längst upp till vänster haha ;) -

fdhd

Kommentarer
Postat av: steffi

hej , fin blogg du har , besök gärna min och släng in några kommentarer om mina inlägg :)

PS.diggar din blogg och din desing <3

2010-09-08 @ 19:05:33
URL: http://steffilatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0