Hann inte blogga igår, ops.

Godmorgon, sovit bra?
Det har jag, jag drömde typ att jag var med i fångarna på fortet
haha mysko :).
Nu ska jag strax mig iväg till skolan, usch va tråkigt..
Orkar verkligen inte, menmen det är ju fan fredag visst är det underbart? ;)
Efter skolan ska jag träffa Charlie, men jag tror jag hinner blogga
efter iallafall. HAHA, jag vet att detta blev ett onödigt inlägg men orkar inte
vara så seriös på morgonen, nu vet ni det iallafall.
Så till jag tacka för era kommentarer, ni är sjukt underbara :D!

Jag tänkte också länka en sjukt söt tjej som ville att jag skulle länka henne och jag tycker att ni alla ska gå in på hennes blogg och ni kommer inte ångra er :)
www.jenniu.blogg.se

Nu ska jag snart göra något åt min header, men är det någon som är duktig på att göra headrar så langa en kommentar med mailadress så jag kan mejla dig :) Tack på förhand !

Dagens låt:
Vanilla Twilight - Owl City

fdhd


Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

bra låt :)

2010-09-10 @ 10:16:04
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0