helg äntligen lixom !

Skolan var helt okej idag, sen fick vi reda på att vi skulle
få macbooks så då blev det en grymt bra dag. ;)

Efter skolan träffade jag Charlie vi var på torget lite och jag
hittade en assnygg skorta som jag ska köpa! (bilder kommer)
Sen käkade vi lite på mc (hon bjööd mig tack bästa talie!)
Drog hem vid sex och käka och nu sitter jag här i mys byxor och
ska äta brownie o kolla frölunda-timerå men frölunda ligger under med ett mål redan
haha :P. Självklart eftersom dom suger! Aja, skööönt med fredag iallafall! Right?
Imorgon ska jag till lek och bus landet med Katie. :D Hörs!

sdkxs
kladdade lite haha ;)
dlks
Denna skortan ska jag köpa men nu ser det förjävligt ut eftersom
jag har en t-shrit med tryck under..
d
HAHA bjuder :)



Kommentarer
Postat av: nyyyberg ♥

Hahaha, jag ser verkligen beredd ut på alla bilder ;p ♥ (not) , tack för dagen förresten! :D ♥

2010-09-17 @ 22:46:53
URL: http://livetenligtcharliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0