INGA BILDER OCH TRÅKIG BLOGG..

ja jag vet att jag inte har laddat upp så mycket bilder men asså
denna vecka har jag varit sjukt trött varje dag.
Jag har gått upp klockan kvart över sex varje dag och kommit hem
fyra och ni måste förstå att jag inte sitter vid datan istället för att plugga.
Jag måste ha bra i skolan och sen kan jag ha en bra blogg också.
Hoppas ni förstår men jag gör verkligen allt för att jag ska orka
skriva, för egentligen orkar jag inte det överhudtaget men
jag försöker verkligen! ;) ni är ju underbara, som kollar min blogg osv.
Det var allt jag ville säga och jag bloggar ju för att jag älskar det!


Pussaaaaaaaaaaar !

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Söt du är (A)

2010-09-04 @ 21:42:05
URL: http://jenniu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0