LEEEEEK O BUS LANDET

Idag har jag varit på lek&buslandet, det var riktigt roligt faktiskt!
Det är en sak alla måste göra innan dom dör tycker jag för
även om man är vuxen eller tonåring så är det sjukt roligt! :)
Jag var där med Katie och vi sprang runt där som jag vet inte vad.
Vi åkte ruschkana efter ruschkana och sköt t.o.m bollar på varandra haha :D!
Efter det så bjöd världens bästa Katie mig på mcdonals, sen åkte jag hem.
Tack för en sjukt kul dag Katie!
Efter det åkte jag till torget med Sabina en snabbis, hon köpte present till sin kompis.
Nu har jag precis ätit och är verkligen astrött efter lek&bus landet!
Men det var värt det! Vi hörs lite senare ikväll :)


Skitkul? :D


fdhd

Kommentarer
Postat av: Katie

Tack sötis för en bäst dag!!!

Kramar, Katie <33

2010-09-18 @ 20:05:06
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0