SKA FLYTTA!!I

Ja rubriken säger allt! Vi har äntligen hittat ett hus att flytta till. :D
Kommer ju självklart inte säg var det ligger här i bloggen, fattar ni la antar jag?
Men jag ska flytta den 20 december och det blir en jävla massa packning och sånt. Så då får väl bloggen ligga nere ett tag.

Menmen, idag har jag iallafall studiedag och det är riktigt skönt! Men jag måste plugga en del ändå för vi har en jävla massa läxor. Sen ska jag träffa den underbara charlotte, vet inte vad vi ska göra men nått hittar väl vi på. ;)Jag har matteprov nästa vecka så i veckan här måste jag plocka fram mina matteböcker att plugga ocksåå...-.-
Men det går nog bra hoppas ja! Aja ni får ha en goodie day så bloggar jag mer seen :)

fdhd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0