slut på det roliga .

Hej på er,
nu har min kusin åkt men vi har haft hur jävla kul som helst ;).
Min helg blev verkligen lyckad. Vi var och bowlade och kollade lite på torget och
köpte ton med godis och chips och sånt. Sen har vi typ sjungt singstar och
pratat eftersom vi inte ses så ofta men på höstlovet ska hon och jag
åka till mormor det har jag redan bestämt faktiskt :D.
Idag kom min moster och sen åkte dom hem till sig och jag saknar dom
sjukt mycket redan. Fast pratade med mormor i telefonen förut och det gör
mig alltid glad att få prata med henne! Kommer alltid älska min mamma & mormor
mest av allt! Bara så ni vet haha ;).
Men nu ska jag gå ner för pappa kommer och hämtar mig och filip alldeles strax.
Kommer sakna mamma, men vi ses ju snart igen!
Måste plugga också men jag gör det imorgon istället ;)
puss påer

fdhd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0