Utvecklingssamtal - done !

Tjääna på er :)
Nu har jag svarat på alla kommentarer, puh ;)
I skolan idag var det ganska segt, vi hade håltimma
för att min musik lektion var inställd menmen.
Sen hade jag utvecklingssamtal och det gick bra!
Skönt att ha det överstökat.
Nu är det bara och softa och tagga till skolan imorgon
igen... Nä nu ska vi inte vara sånna, det ska bli en
sköön kväll! Ska kanske kolla på biggest loser sverige? haha ;)
We like. Vi får se hur det blir med bloggning sen i kväll.
Om det inte blir någon, så ha en skön kväll/natt ♥


Sådär känns det haha, ORKAR INTE SKOLAN!

fdhd


Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS

Vad bra! :D jodå helt okej.

Vad gör ud?

2010-09-06 @ 18:09:43
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Usch jag orka inte heller skolan!



SV; Ja, verkligen :D

2010-09-06 @ 18:58:09
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0