Är det inte min tur snart?

Två bilder från igår med tjejerna. Har tyvärr inga bilder på alla oss fyra :(.
Jag bloggade aldrig igår, orkade inte bara. Men det var sjukt bäst dag igår,
jag, Sandra, Sofia & Sabina drog hem till Sofia och snackade och myste och så.
Sen kom Elicia som jag inte träffat på jättelänge och så snackade vi med henne
och drog jag mig hemåt. Så åkte vi och köpte mat, jag köpte pizza och resten av
familjen thaimat. & En rejäl påse godis! Så satte vi oss och kolla film, mysigt avslut
på en mysig dag. Nu har jag precis vaknat och idag har jag ingen aning om vad
jag ska göra? Ska kolla om det funkar att ändra en sak i designen hihi.
Och sen får jag la träffa någon :)
Puss på er ♥ & ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0