Börjar tappa hoppet..

Börjar leta efter ******, börjar tro att jag misslyckad, eller nej jag vet att jag är det.
Sitter här, e så jävla svag, de börjar ont både utan på och inuti. Det skär genom huden!
Det blöder, orkar inte mer...
Sabbat allt, ingen fattar, saknar mamma, fuck mitt liv.
Hoppas ja en dag löser detta..KUKJÄVLAFUCKINGSUGHELVETE...
Hoppas allt blir bra en dag..eller nej, klart, den dagen inte finns.
misslyckat..Börjar dra mig undan, ska ta bort facebook tror jag ?
Vill inte ens längta till påsklovet, det finns inget bra med det ändå..
ja gör ingen nytta här längre, panik, sitter och kvider ut tankarna i ett hörn i mitt fula rum
VAD GÖR JAG HÄR?

Kommentarer
Postat av: Charliie <3

ELIIIIN! Vad har hänt? :(

Jag finns alltid för dig om du vill snacka,

du vet att jag älskar dig!!<3<3<3

2011-04-13 @ 17:55:08
URL: http://livetenligtcharliie.blogg.se/
Postat av: olivia

Åh gumman finns alltid vad som än händer JAG LOVAR!

Men gör inget dumt för då kommer jag!!

puss gumman älskar dej! <3

2011-04-13 @ 22:10:11
URL: http://liteomolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0