Fuck Tessies personal..!

Asså gud..Helt ärligt?! Kallar man sina kunder för idioter?
Varför har dom så söta kläder på Tessie? Dom är inte värda ett piss av pengarna vi ger dom!
Även om deras personal i stan är katastrofal så kunde jag inte hålla mig för att köpa lite kläder...Hehe, som vanligt då. Nä men det blev en mysig dag på stan med familjen! Vi fikade, jag tog en chockladmuffins (supergod) och en varm chocklad med grädde..Hehe, onyttigt...
Och sen tänkte vi köpa lite filmer vi kunde kolla på ikväll men det verkar som ingen vill längre haha ;).
-
Detta köpte jag iallafall från Tessie

Sjal

Linne

Underbar klänning
Kommer inte ihåg vad allt kosta..
Här är filmen vi köpte hihi.
Vet inte om den är bra än,
Har ni sett den? Isf vad tycker ni? ;)
Ha en bra kväll, puss!

Kommentarer
Postat av: Charliie <3

Kallade dom er för idioter? :O

De borde få sparken! :O

Förresten, fina kläder du köpte! <3

Kram / Charliie<3

2011-04-03 @ 11:09:40
URL: http://livetenligtcharliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0