Så var det söndag...igen

Lånade bilderna från Emmas blogg, hoppas de va okej!
Kvällen igår blev riktigt go, satt på Emmas balkong och snackade/festa/skratta..
Ja kalla det vad ni vill..Sen när jag gick hem träffade jag Elin lite och vi snackade lite, dock
inte så länge eftersom jag hade bråttom hem.
Sen när jag kom hem var jag stentrött och la mig direkt och kolla på film typ.
Nu är det söndag och mormor&morfar kom på morgonen, nu har dom gått iväg på promenad.
Orkade inte hänga med faktiskt. Får se vad som händer sen, antar att det blir en lugn söndag och
det är faktiskt inte lika farligt att det är söndag som det brukar eftersom man är ändå ledig imon.
Shit vilket långt inlägg det blev! :O Ha en underbar söndag ♥

Kommentarer
Postat av: emma

klart det va okej ;)<3

2011-04-24 @ 18:28:01
URL: http://emmaronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0