When you lose the one you wanted, cause he's taken you for granted

Kom hem för nån timmar sen,
vi bakade kladdkaka hos Charlie tills imorgon på festen! ;)
(hennes mammas fest)
sen käkade vi upp den typ och spelade wii, som coolingarna vi är!
Sen drog vi oss utåt med Carro & Joanna också!
Spelade fotboll och chillade.
Var en rolig kväll, om man glömmer de jobbiga!
Imorgon ska jag och Therese till slottsskogen på dagen och göra en sak,
som jag inte vill berätta i bloggen.
Men sen på kvällen drar vi oss till Charlie på hennes mammas fest.
De blir najs, i hope ;).
Nu ska min bloggning bli bättre också!!
Imorgon får ni nog en viedoblogg, hoppas jag.
nu blir det sängen, med en go film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0