det kallas plugg...-.-

Jaa, gud glömde nästan av att uppdatera! Men fyfan..Skolan dödar mitt liv just nu asså..Har prov på onsdag & fredag och jag förstår inget, seriöst..Please kill me...
'
jaja, nu ska vi inte vara sånna haha. Första dagen i skolan var iallafall bättre än vad jag trodde den skulle bli haha.
Höll på att somna på alla lektioner ungefär bara haha..
& efter skolan drog jag med hem till Sandra och vi pluggade..Eller ja..
Imorgon kan ni räkna med att det blir typ noll uppdatering för måste som sagt hem och plugga..Eller det kanske blir något inlägg i skolan men ja. Hoppas ni får en bättre vecka än vad jag får typ! ;)
Men antar att helgen blir bättre än skolveckan iallafall! Men gud vad jag babblar..Nu blir det säääängen!
Puss
<---- jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0