Godmorgon underbara läsare.

Nu har jag kommit fram till skolan, jag var ju hos doktorn som jag sa igår ;).
Det gick galant, jag mätte mig och sen röntga min rygg och det var
lite coolt att se hur min rygg ser ut inifrån! :)
Sen röntga jag min hand också och sen kollade värsta äckliga och skabbiga läkaren
min rygg! Han var verkligen s-k-a-b-b, bokstavligt talat.
Men jag ska tillbaka dit & magnetröntga min rygg igen, men allt såg bra ut som tur var :)
Men nu har jag håtimma, asgött ju. Har bara två lektioner idag eftersom jag missade dom två
första lektionerna.
Känns som att detta inlägget blev aslångt, men nu ska vi snart till bamba och sånt.
Ha en underbar dag sweetis ♥
Jag & Sofia nyss, skitsnygga.
Förresten bilderna från skridskorna igår kommer ikväll ;)
puss

Kommentarer
Postat av: ♦ • . josefine

Anmäl dig till Dagens Blogg hos mig om du vill! :)

2011-02-08 @ 11:26:50
URL: http://josya.blogg.se/
Postat av: KHANGKHENG´S ♥

fina bilder ;)

2011-02-08 @ 13:12:41
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0