In da Norge

& här är det svin mysigt!
Ett asmysig´stuga och jättekul att åka skidor igen! :D
Fast det är sviinkallt & internet funkar inte på macen..
Har inte trillat någongång i backen faktiskt :) Fast har ju inte åkt så mycket än hihi.
Ni får ju självklart bilder och sånt när jag kommer hem!
Ska verkligen försöka ta många bilder nu, för jag fattar att ni är nyfikna!
Nu ska vi snart äta och sen måste jag hoppa in i duschen..Fast orkar inte hehe.
Hoppas alla har det SJUKT mysigt och jag saknar er alla svinmycket!!!
GASH, man märker nu att man inte leva utan sina vänner även om man har det underbart!
Nu ska jag inte sitta vid datan mer. Men vi hörs kanske innan jag kommer hem.
Tusen pussar från elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0