tack för en underbar dag

Kom hem från stan för ett tag sen och det var jättemysigt, fast jag blev lite sur men hoppas att
ni fatta att jag inte ville ta ut det över er ♥
Vi fikade lite med kladdkaka och vanlij latte som smakade f*tta..Haha :P
men jag typ dränkte den med socker så det blev lite godare ;)!
Men nu är jag iallafall hemma och måste verkligen plugga.....
Pluggat i ungefär en kvart idag bara och det är alldeles för lite men
vem orkar plugga på en lördag???!! inte jag iallafall..
Sen hade pappa & anke köpt ett linne till mig :D Blev superglad, tack!!
Imon blir det gymmet med Lovisa och ännu mer pluggning.
Hoppas ni alla får en underbar lördagskväll och jag säger förlåt för den dåliga bloggningen..
Haft lite bloggtorka bara ;)
Det vita linnet från H&M :D
Jag och mina älskade skolböcker, ja ni ser ju själva hur mycket jag älskar dom
på bilden :P

Kommentarer
Postat av: Alexandra

lördagar brukar man inte orka plugga på :)

2011-02-06 @ 10:00:35
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0