2a december

Asså förlåt men jag har inte riktigt lust och blogga och då blir det aldrig bra inlägg
förstår ni :(.
Men idag träffade jag ju Bella och Alexandra först och sen åkte Alexandra hem och
då fick Bella damp som alltid. HAHAHHAHAHAHAH, kyckliiiing! (eh..ja bella fattar;))
Men vi köpte chailatte och åkte hem till mig och kollade på eclipse och
myste med julmust! :)
Sen följde jag henne en bit och nu är jag här och ska strax gå ner & vara lite
social med min kära familj förstår ni haha.
Imorgon får vi se om dom planerna blir av men det hoppas jag! :)
Men nu ska ni strax få se vad jag fick i julklapp av min pappa,
men ha en bra kväll, puss från holmberg.
.
HAHA, jag och bella hade kul förut!

Kommentarer
Postat av: bella

ahaha åh så ful jag är på första bilden! hhahaha :D

tack för en underbar dag <3 vi får träffas snart igen sötnos!

kyckling kyckling

2011-01-02 @ 23:40:43
URL: http://rajakerobella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0