demonernas förbannelse

Nu är jag hemma! ;)
Jag sov ju hos Olivia inatt och vi hade sjukt mysigt och kul. (Även därför jag inte bloggat..Sorry)
Igår så åkte vi till Gården och träffade massa folk & sen drog vi till
kungspizza med dom och åt pommfritt tallrik (stavas det så?)
Snackade lite och ba hängde där och sen åkte vi tillbaks till gården och var där ett tag,
och sen åkte jag, Charlie och Olivia hem till Olivia och käkade pizza & kollade lite på lets dance! ;)
Sen kollade vi på Easy A, och den var as bra :)
Vi var typ helt hypra hela natten och vi somnade runt halv sex på morgonen..
Så ni kanske fattar varför jag är trött..Hahah..
Idag har vi inte gjort så mycket. Gjort några viedos som ni självklart inte får se..Ganska privata hahahah ;).
Men nu ska jag snart äta & bara mysa, blir nog tidigt i säng idag.
Tack för dagen/natten o allt älsklingar,
jag älskar er obskrevligt.
(Gammal bild)
Ha en bra kväll, puss!
(Bilder kommer nog senare)

Kommentarer
Postat av: olivia, <3

det var sjukt kul!

älskar er ! <3

2011-01-15 @ 19:42:55
URL: http://liteomolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0