ett stort jävla förlåt!

Det blev helt konstigt imon! Jag hade så jävla tråkigt igår kväll
så jag ringde Lollo & hon kom direkt ;).
Så vi pratade & sånt. Sen sov hon här och för att det inte ska
vara några missförstånd så bestämde vi att hon skulle sova här ganska sent så jag ljög inte.
Men vi hade jätte trevligt vi kollade på film och sen somna vi runt två :).
Idag så drog vi och simmade och vi simmade 1250 m. Asså en 1 km och 250 meter ;).
Fyfan va skönt det var, men sen drog vi och åt lite och nu är jag hemma igen och är svintrött!
Va skönt det ska bli att ba slappa ikväll ;) Myys!
& idag är jag glad och inget ska få trycka ner mig.
Tack för att ni orkar läsa och är världens bästa läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0