fick panik och tog bort allt!

Hahah, ja nu undrar ni! ;)
Nä men jag ska berätta för er.
Jag träffade ju Elin idag och vi var först på torget och käkade på donken, (ja vet, inte bra!)
Sen så drog vi hem till Elin och på bussen så fick vi värsta skrattanfallet när vi såg en
kille som gick i vår klass förut haha!
Nu vet jag vad ni tänker, men vafan menade hon med rubriken egentligen!?
Jo asså jag och Elin fixade våra naglar och jag hade köpt lösnaglar som jag
filade och gjorde iordning men sen när jag kom hem så drog jag bort dom igen haha!
Jag vet inte riktigt varför men dom var jobbiga och gjorde ont (?)
Men ja, nu myser jag och lyssnar på sjukt gò musik.
Vi hörs antingen ikväll eller imon fina läsare :)!
Det var ändå ganska fint men aa :(.
.
Jo jag ska snart byta ut min header och göra om min blogg helt.
Jag menar julen är ju över ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0