gomorron

gomorgon bloggen! :)
Eftersom det är en ny månad och ett nytt
år tänkte jag börja med en sån här :D
.

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig

Dag 2 - En person jag vill träffa nu

Dag 3 - Min favoritårstid och varför

Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar

Dag 5 - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu

Dag 6 - Typ av killar jag faller för

Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag fick 100 000 kr

Dag 8 - Mitt andranamn och vad jag tycker om det

Dag 9 - En dålig vana jag önskar jag inte hade

Dag 10 - Meningen bakom mitt bloggnamn

Dag 11 - Bild på mig och min bästa vän

Dag 12 - En bild på mig och vad jag hade på mig idag

Dag 13 - Någonting jag oroar mig för

Dag 14 - En bild på ett ställe jag varit på

Dag 15 - Mitt dröm brölopp

Dag 16- En bild på mig själv för två årsen

Dag 17 - Någonting jag ångrar

Dag 18 - Min första kyss

Dag 19 - Innehållet i min väska

Dag 20 - Vad jag åt idag

Dag 22 - Min favoritplats

Dag 23 - En bild på det jag köpte senast

Dag 24 - Min favoritfilm

Dag 25 - En bild på mig själv som är tagen utav någon annan

Dag 26 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln

Dag 27 - En låt som får mig att gråta

Dag 28 - Mitt favoritprogram och varför

Dag 29 - Min favoritfödelsedag

Dag 30 - Ett foto på mig taget idag + 3 saker som har varit bra dom senaste 30 dagarna


Låter de bra? :D


Kommentarer
Postat av: sofia

hej jag är en av din blogg läsare tycker den är jätte bra asså men jag tycker du ska börja med en bild och tio fakta om dej, så att man kan känna dej bättre,en bild på din bästa vän och ett foto på dej+ 3 saker som har varit bra de senaste 30 dagarna :)

2011-04-05 @ 19:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0