Jöns Jakob Brezelius (fel stavning på efternamnet)

Hej på er & förlåt för den dåliga bloggningen i veckan
men jag har ett kemiprov på fredag som jag måste klara!
Så min tid går åt det till det & självklart skolan och skolan.
Men iallafall idag var jag i skolan och vi hade hemkunskap och gjorde
dipsås att doppa grönsaker i. Mums! :)
Sen efter skolan träffade jag Lollo och hon köpte presenter till hennes kompis
och sen drog vi till Mc och vi pluggade lite kemi ;). Men det
var faktiskt väldigt kul! Även om det var plugg.
Sen åkte jag hem och pluggade lite till och nu har jag duschat,
ska strax äta lite men ha en braaaaa kväll underbara där ute.
Imon är det en ny dag men nya möjligheter & snart kommer helgen! :D
.
Ni måste ändå tycka jag är duktig!
Jag pluggar dag ut och dag in känns det som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0