överdrev..

kanske lite i förra inlägget..
°
Visste inte vad som skulle hända då, var rädd.
Nu är jag bara lugn så försökte du sänka mig så lyckades du denna gång.
Om du känner dig stolt nu, då har vi det besvisat, det vi länge trott om dig.
Då vet vi exakt...Fast om jag ska vara riktigt ärlig vet jag det redan nu.'
Tack för att du gjorde mig starkare.
°
Blev inte så att jag gick ut med Sofia & Sabina idag p.g.a saker.
Det var synd, men det blir nån annan dag då.
Ska sitta här ett tag till men sen blir det mys :)
puss på att ni orkar läsa min blogg även om den är negativ!

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

-okej hehe^^

Själv mår jag bara bra:D

hittar du på då?:p

2011-01-28 @ 18:13:50
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0