Plugga Kemi..

Hej fina läsare där ute ;)
Allt bra? Med mig är det finfint!
Förutom att jag har kemiprov imorgon och vill verkligen klara det!
Men i skolan idag gick det svinfort! Lektionerna bara rann iväg hihi.
Sen på idrotten hade vi fys&kondition och det var hur skönt&kul som helst.
Jag gjorde verkligen mitt bästa! Och det är ju bra.
Sen gick jag hem till Sandra med några papper och sen pluggade vi i typ en & en halvtimme
eller nått..Visst är vi duktiga? Plus att jag har pluggat kemi nästan hela veckan!
Detta kommer gå bra! Hoppas jag.
Fast fattar fortfarande inte så mycket om smältpunkt & kokpunkt hehe.
Men imon är det ju fredag och då ska jag träffa min älskade Bella, saknat henne! ;)
Aja puss på er
Innan jag började plugga fatta inget men nu är det bääääättre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0