Ska till Farmor&Farfar idag...

Asså egentligen vill jag inte för jag vill njuta av mitt lov,
för det är ju inte så långt kvar. Jag vill kunna vara med kompisar,blogga och
göra sånt som jag gillar! Finns inte alltid så mycket att göra hos farmor&farfar..
Åh, jag vill inte! :(
.
Whatever, godmorgon på er ;)
Allt bra? Med mig är det bra men igår kväll var jag sviiintrött och mådde typ illa& hade
sjukt ont i huvudet men det gick över till idag ;)!
Vaknade för ett tag sen och nu ska jag upp och göra frukost sen måste jag ju packa också..great!
Får la bara slänga allt i en väska, orkar ändå inte lägga mer energi på att åka till farmorofarfar.
Gud vad jag klagar hela tiden! Jaja, det kanske blir kul ändå ;)
Men ha en grym vecka så hörs vi på lördag igen (eller tidigare om jag har internet där vilket jag HOPPAS på annars
kommer jag ruttna sönder..) Men puss på er världens bästa läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0