Taggar inför skolan...

ÅH, det suger hårt att skolan börjar imorgon.
Nu när jag verkligen fattat hur jag vill ha min vardag &
allt så ska skolan börja igen och min vardag kommer bestå av allt
jävla plugg. Plus att jag kommer vara så trött att jag inte orkar ens blogga
efter skolan. Skolan dödar oss. Fast okej, lite kul att träffa kompisar och allt sånt!
Det är iallafall inte jobbigt som en vanlig söndag...Kanske för att jag inte riktigt fattat att det
är skola imon haha.
.
Men nu ska vi inte vara sånna haha.
Idag var jag med Sofia på torget och vi käkade
på donken & där träffade vi Sandra så vi snacka lite med henne
och sen kollade vi på kläder och jag hittade en skitsöt tröja på ginatricot (<3<3).
Sen köpte jag en tidning som jag strax ska läsa hihi.
Ha en bra kväll iallafall :)
Bamsekramar från mig

Kommentarer
Postat av: katta

bamsekRAAAM <3

nä men asså palla skola helt seriöst. typ det VÄRSTA och JOBBIGATSE och SÅNT DÄR nånsin. hate it

2011-01-10 @ 19:45:57
URL: http://katarrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0