tidsfördriv. Väntar på att maten ska bli klaar

Visste du ..
att jag vill ha - pengar
att min senaste kyss - va fel
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - om saker ingen egentligen bryr sig om
att jag inte gillar - lögner/folk som sviker
att min första riktiga kyss - var ingen riktig kyss
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är - oftast underbart men svårt också 
att jag gillar att - äta
att jag alltid kommer att - finnas här för folk ja älskar
att jag är hemligt förälskad i - eric saade
att sist jag grät var - kommer inte ihåg
att min mobiltelefon är - riktigt ful
att när jag vaknar på morgonen - kollar jag på klockan
att innan jag går och lägger mig- kollar ja på film
att idag har jag - varit med mina underbara kompisar
att jag just nu tänker på - hur mycket ja längtar tills onsdag
att i kväll ska jag - chilla & kolla film
att i morgon kommer jag - åka och bada med mirre
att jag hoppas - att min födelsedag blir kanon
Har du:
Någon som förstår dig? aadå många
Någon som du saknar? ja
Någon som du hatar? nä typ inte
Vem kramade dig senast? therese tror jag
Vem pussade dig senast? - don't remember
Vem ringde dig senast? Therese
Vem ringde du senast? Pappa
Vem var hemma hos dig senast? don't remember
Vem var du hemma hos senast? Therese
Har du några kärleksproblem? inte för tillfället
Har du pratat med någon idag? ja?
Har du gråtit idag? näj
Har du skrattat idag? aa
Jag:
Är singel? yes
Svär ofta? alltid
Sjunger i duschen? det händer
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? nej?
Skrattar åt dina egna skämt? klart
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? kanske det
Har du:
piercingar? nej
Syskon? en bror
Jobb? skolan
För många vänner? nej men världens bästa
Rymt hemifrån? nej 
Färgat håret? slingat
Bra självförtroende? sådär
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? aa
Gjort något olagligt? ja
Somnat i skolan? kanske
Brutit ett ben? nej
Tappat bort mig i min hemstad? ah
Sett en fallande stjärna och önskat? ah
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? jopp
Smugit ut utan lov? aa
Sovit en hel dag? nej
Somnat gråtande? jodå
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? näää
Blivit generad inför folk? ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? jao
Ätit musslor? jao
Varit på en festival? nej
Haft ett förhållande i under en månad? jaoo
Blivit kallad player? nej.
Vad:
Längtar du till mest just nu? onsdag!
Ska du göra i helgen? åka till landet/chilla
Har du för kläder på dig? shorts och tee
Gjorde du igår? ute med världens bästa
Ska du göra i sommar? träffa vänner, landet och chillaaaa
Åt du senast? pommes frites.
Har du för mobil? dålig
Vad köpte du senast? hm..vet inte.
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? inte tänkt på de faktiskt, blitt rädd typ.
Vem/vilka:
Slog du senast? haha jag vet inte
Fick du sms från senast? Tessan
Pratade du med? pappa
Skulle du kunna göra allt för? familjen!
Var du med senast av det motsatta könet? hm, vet faktiskt inte.
Kan du lita på mest? mamma.
Vet mest om dig? Mamma
Sov du tillsammans med senast? Tessan & Charlie
Allmänt:
Har du pussat en groda? ne?
Kan du hjula? haha, nää
Biter du på naglarna? jao..
Är du EMO?nä
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, shoppa, spara.
Skulle du kunna hoppa fallskärm? nä tack
Har du sjungit inför publik? jo
Följer du mode? oftast inte
Är du hungrig? som fan.
Är du blyg? ibland

Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

Haha jag vill också ha pengar xd

2011-07-03 @ 19:33:42
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: A N N A

Sv;

Tack!

Bara bra, själv? :)

2011-07-03 @ 19:49:21
URL: http://ulrikaanna.blogg.se/
Postat av: A N N A

Sv;

Vilken tur :)

2011-07-03 @ 21:17:04
URL: http://ulrikaanna.blogg.se/
Postat av: Karin

sv: haha, tack ;)

dsm (:

2011-07-03 @ 22:12:07
URL: http://karinwesslen.blogg.se/
Postat av: Maisah

Awsome , vad gör du ? :)

2011-07-03 @ 22:22:26
URL: http://duvetmaisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0