EB♥OB

olivia bennelind
jag blev så jävla glad över den texten du skrev om mig igår
så ville säga till dig att du också betyder massa för mig genom
att skriva om dig!
Jag säger inte heller varje dag hur mycket du betyder för mig,
men även om jag inte gör det, vet du det.
För du är en sån underbar människa alla borde ha i sitt liv!
Sprider alltid glädje med dina roliga/torra skämt och ditt underbara skratt,
det går lixom att inte älska dej.
Även fast vi har våra jobbiga stunder (som alla har)
så kommer jag aldrig kunna släppa dig!
Du är så sjukt go och ställer alltid upp för mig!
Blir alltid så jävla glad över att umgås med dig.
Nu är det sommar och vi kommer kunna umgås mer än vad vi gjort det
senaste året! Förlåt för att jag varit en fitta mot dig!
Allt de jag sa spelar ingen roll, för de var inte äkta. Jag lovar dig.
Skulle kunna skriva en bibel om dig men hittar inte orden för att
beskriva en sån underbar person som du!
Som jag sa igår, Du&jag kommer alltid vara kompisar
Min andra halva, min konstiga tjej!
Love u, always!

Kommentarer
Postat av: olivia

Aw gumman!

Jag älskar dej så mycket att det inte att går oh beskriva med ord, klart att vi alltid kommer var kompisar vad som än händer liksom! Puss<3

2011-06-13 @ 18:14:09
URL: http://liteomolivia.blogg.se/
Postat av: Emma

loveu more :) <3

2011-06-13 @ 20:39:56
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0