goaste midsommaren på skiitlänge

Min midsommar har varit så sjukt underbar med min goa släkt!
Hoppas ni har haft det grymt bra också ;)
Jag har åkt båt, spelat kort, ätit, ätit lite till, spelat gitarr, fotat, varit med mina kusiner, utforskat en ö, skrattat, skrattat lite till, ramlat, åkt bil, rott en båt, fiskat, vunnit osv..
Här får ni lite bilder :)
läskigt väder vare
some flowers
oj vänd hövvet
hahahah så jävla go
euw..
euw..x2
go haha
gillar och ta kort på bord...
fin utsikt
vrid på hövvet
ja det var alla bilder! fyfan vad jobbigt det här var så nu får ni ta mig fan vara njöda.
puss

Kommentarer
Postat av: sofia

Härligt att du har haft en bra midsommar! :D

2011-06-27 @ 12:08:12
URL: http://ssofiiaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0