Ont i fötterna

Precis duschat på bilden, ursäkta men har bildbrist!
Kom hem för nån timme sen, var ute med tjejorna!
Vi gick runt och hade kul som vanligt. Var hos Therese lite osånt ;)
& i skolan var vi i slottsskogen och gick runt där och gjorde nån slags
tråkig tävling som jag inte tror vi vinner haha!
Imorgon ska vi bara städa och kolla på film så jag har köpt chips & chocklad
som jag kan äta imon, tjockt men gott.
Men nu babblar jag som vanligt sjukt mkt.
Ska kolla på film nu, ha en forsatt bra kväll goingar!
Puss & Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Sv: Älskar dig mer bästis festis. bäst e du ! <3

2011-06-14 @ 13:46:47
URL: http://lskardejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0