You are a free bitch!!

Idag har varit en underbar dag, varit med folk jag verkligen älskar! Men kvällen rasade lite..Hände skit!
Men allt har löst sig lite nu så jag tänkte skriva av mig lite, det är ju egentligen de bloggen är tillför, right?
Tänkte bara säga att jag äntligen fattat att vissa folk har gått vidare från all jävla skit som hände förra/förr förra året. Men jag har fortfarande inte fattat att t.e.x tiden på grevegårdsskolan är slut, folk har lämnat mej för att dom hittat bättre personer att umgås med, mitt ex flyttat långt härifrån. Sånt som hände då har jag inte fått in i mitt huvud..Men jag har också hittat nya underbara personer som verkligen älskar och gör mitt liv underbart och ändå ha kvar mina gamla!
Asså ni kanske inte förstår vad jag vill säga med detta inlägget, men du ska alltid tro på dig själv! För om du verkligen vill något sooo go for it maaan! Kan inte påstå att jag lyckats särkilt bra i livet ÄN men ja går framåt, mot lycka och självständighet! Jag tänker vandra mig fram i livet och ingen jag menar verkligen ingen kan stoppa mig. Jag har lärt mig att de som försöker stoppa än när man går framåt i livet är inga bra personer..Folk som hackar upp sig på sina dåliga sidor ska man inte heller give a shit about!
För DU kan om DU vill! JAG kan om JAG vill!
Så ge aldrig upp, för det kommer jag aldrig att göra! Kommer alltid ha kvar tron på mig själv. Den är något av det viktigaste jag har!
We are free bitches and we do what ever we wanna dooooo!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0