Ångrade mig.

Det här med Bloggpaus var väl att ta i. Men jag mådde inte så bra då och gick det ut över bloggen.
Men nu sitter jag iallafall i mitt nya rum och har fått älskade internet och
allt känns helt okej. Även om jag inte har vant mig vid att åka buss på morgonen typ haha..
Men det bättrar väl sig ;). Ni kommer få bild på rummet imorgon antaligen. Om det är liiite mer städat då haha.
Jag kanske inte kan blogga lika mycket denna veckan men ska försöka så gott jag kan.
För någon Bloggpaus klarar jag ju tydligen inte av att ha, även fast jag skulle vilja för att
sakna bloggen lite lixom haha. Igår kunde jag verkligen inte sova så nu tror jag sängen ropar snart asså.
Imorgon är det väl vanlig skoldag som vanligt antar jag, inget roligt sådär men varje dag har nya möjligheter
så vi får se hehe ;)
Puss på er söta bloggläsare, ni är grymma som stöttar en och så. TackTackTack! ♥
Jag och en liiiten tjuvtitt på mitt nya rum. ;)

Kommentarer
Postat av: bella

det ser fint ut men vi vill ha mer bilder :)

2011-03-15 @ 20:29:55
Postat av: bella

<3

2011-03-15 @ 20:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0