Efter regn kommer solsken..

Man bara vet det, att det kommer bättre tider.
Så att alla ni underbara människor där ute i världen,
glöm allt som hänt se framåt istället!
Sluta ångra allt ni gör, sluta klaga er fram i livet, njut av dagen och
var njöd med den underbara personen ni är istället för så vandrar man
framåt i livet! Jag är inte heller alltid njöd med den jag är men jag försöker alltid!
För inget gör saken bättre av att se det negativa i saker och ting.
Jag kommer aldrig mista hoppet om livet, vad som än händer.
Alla människor är värdefulla och alla ni som läser detta vet det innerst inne lixom!
Det är bara är så! Glöm aldrig att efter regn kommer solsken
och ni kan tro på er själva och idag är det fet tisdagen så nu jag ska fan njuta av en
härlig jävla krämig chockladkaka. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0