Godmorgon

Godmorgon,
nu har jag duschat och ska snart sminka mig för jag ska iväg till stan med Olivia och Charlie ♥
Yey! Men jag har lite bloggtorka så vi får höras lite senare helt enkelt. Puss
'
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA omg.
Tror du inte redan jag vet att det inte är du som är bella?! Tror du inte jag redan pratat med henne
och hon har inte kommenterat ett inlägg på flera månader? Snälla patetiska helvete. Lägg ner?
Jag kan fortfarande söka upp vem du är, så tööööööööööööööööönt lägg ner?!
Och nej jag tänker inte säga vem jag tror du är, för jag kan ha fel. Men när jag sökt upp dig så blir det inte roligt för dig

Kommentarer
Postat av: bella rajakero

HAHAHAHAHHAH OKEJ

2011-03-20 @ 11:27:53
URL: http://bella fjälla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0