SLUTA?!

Asså omg vad töntigt att någon sitter och kommenterar mina inlägg och försöker låtsas vara någon
av mina kompisar? Asså personen skriver typ att hon heter Emma eller Bella men båda dom två har bloggar och kommenterar inte vad sin blogg heter och det patetiska är att jag tror jag vet vem personen är haha?
Fan va sorgligt att inte våga skriva sitt namn, och jag kan fortfarande kolla din ip-adress och söka upp
dig om jag nu skulle vilja det. HAHA. Så sluta låtsas vara mina kompisar och skriv ditt eget namn?

Ville bara säga detta, bloggar lite senare! :)


SAMMA IP-ADRESS..Jävla idiot?

Kommentarer
Postat av: bella rajakero

men okej förlåt då för jag inte ens skrev nånting så att du inte viste vem jag är men iaf vem trodde jag var då ??

2011-03-19 @ 00:04:58
URL: http://bella fjälla.blogg.se/
Postat av: Dick

Idag skiiiner solen!

2011-05-04 @ 10:29:16
URL: http://www.dick.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0