The girl behind the computer

Ni kom till min blogg för att läsa om mitt liv,
men ni borde också veta vem jag egentligen är ;).
'
Elin Holmberg...Undrar vad folk tänker när de hör mitt namn?
Folk kanske uppfattar mig som ful, tråkig och helt osocial men då känner de inte mig tillräckligt bra.
Jag är nog den mest nyfikna, spralliga, konstigaste, onormalste på denna jord. Hahah, jag skryter inte, det är sanningen. Fattar ibland inte hur folk står ut med min otroliga dåliga humor. Jag tänker inte sitta här och skriva att jag bara har en jävla massa bra sidor, för det har jag inte. Men jag hatar mig själv ibland också, hatar min kropp, hatar mitt utseende men ibland glömmer man av de dåliga sidorna och bara lever. Tycker allt blir mycket lättare då!
Mina kompisar&min familj är allt för mig. Mina kompisar har oftast exakt lika tråkig humor som jag men vi äger tillsamans! Jag orkar inte sitta inne och oroa mig för saker och ting och sluta som en jävla gammal tråkig kärring därför lever jag mitt liv och njuter av det. Livet är för kort för att oroa sig för saker och ting. T.e.x att jorden kommer gå under 2012, okej, jag tror inte ens på det men om det nu skulle vara sant så skulle jag inte vara den som satt inne och bara väntade tills 2012 kom och sen dog. Jag skulle vara den som var ute och njöt av livet med mina underbara nära och kära och glömma problemen ett tag och sen dö. För när jag vill dö vill jag inte ha någon mer talang kvar som jag vill visa, då ska jag ha visat allt jag kan. Men tillbaka till nu, för jag hade verkligen inte tänkt att dö än haha. Jag är iallafall aldrig den som är 100 % seriös över allt, utan den som alltid gör mina impluser och det kan både vara bra och dåligt, men oftast bra hahah. ;) <---- That's me


Kommentarer
Postat av: Lovisa :D

Hej, Jag ville bara säga att din design var suuuper fin! <3 puss

2011-03-22 @ 06:46:27
URL: http://lovisasomkallaslollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0