Världens bästa kusin, seriöst

fghfjgf
Sofia Alex
Kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig, du är min alldeles egna kusin.
Du är min diamant! Alla våra minnen, allt vi gått igenom, det är så mycket.
Utan dig skulle jag inte vara den människa jag är idag.
Vi bråkar, klart vi gör. Det gör siskus.
Varje sekund utan dig känns som en evighet! Jag kunde inte få en
vackrare kusin. Du vet så jävla mycket om mig och mitt liv.
Pratar alltid i telefon, skickar brev, skriver på facebook. För att hålla kontakten!
Vi har så många minnen så jävla många!
Typ 100000000?! Mer ska vi få.
Jag kommer aldrig släppa din hand, kommer gå med dig i varenda fotspår du tar.
Vi delar på samma blod. Vi delar på världens bästa mormor haha.
Du får mig må bra, och när jag skriver detta så längtar jag verkligen efter dig.
älskar dig, alltid. Världens bästa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0