Bryr sig stjärnorna om, ifall man spelar för dom?

Har tagit bloggen lite i andra hand igår och i förrgår, förlåt ♥
But im back on track bitches! Haha ;)
Jag trodde denna dagen skulle bli så jävla kass..Men det blev bättre!
Var hos tandläkaren imorse och allt var bra där, förutom det där med godiset då.
Gillar verkligen inte och gå till tandläkaren eller doktorn..
Kommer ni ihåg när jag skulle åka till sjukhuset för att kolla min rygg,
dagen innan var katastrofal..Jag var skit rädd!
Men även det löste ju sig till slut..! Vi hade hemkunskap idag också, vi kollade på när vår lärare
bakade kokosbullar! Skiiitgoda, ska baka dom i mon eller fredag tror jag.
Shit vad jag babblar hahahaha. Ni har säkert redan somnat så
ni får ha en fortsatt bra kväll och ta hand om er. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0