Som bruno mars sjunger: your amazing just the way you are.

ibland känns det tungt..Ibland gör det ont...Ibland vill man bara dö framför den man älskar. Livet säger till, förklarar att det är fel. Men du vet att innerst inne finns en kraft du inte orkat ta ut då är det dags att gå vidare och vet att du är så mycket bättre än att stanna på vägen och stanna livet när det finns andra möjligheter!

Du kan känna att du är ensam där du sitter nu, men egentligen är hela världen med dig. Vi lever i samma värld, där kommer vi alltid att vara, vare sig vi vill eller inte.

Nu kan du tänka efter om du verkligen är så ensam som du tror. Det tror inte jag.

Du vet också att du är en person som ingen är, du är unik.

Ingen kan få dig att tro att du är värdelös eller något annat för alla människor är värda att behandlas med respekt. Du kan inte låta någon styra dina känslor och dina val i livet, det är som sagt dina val.

Hoppas ni förstår att jag menar att det är ni som väljer ert liv och hur det blir i framtiden och jag försöker hjälpa er på vägen till något stort. Du ska aldrig tappa tron på hoppet och aldrig sluta drömma för om du verkligen vill något är det inte så svårt som du tror att uppnå det. Glöm aldrig att tro på dig själv, jag kommer aldrig tappa tron på mig själv, det är den som gör att jag är kvar här idag, den som har fått mig att fatta att jag har ett underbart liv, eftersom ingens liv är perfekt! Alla har brister, alla har nått att gråta för ibland..Det är alltid normalt för ni är underbara.

Ni är dom som har livet i handen och lever det! Glöm inte att ni har ansvaret över hela erat liv. Hur ni vill ha det! Och efter regn kommer alltid solsken..Hur långt tid det än tar!

Godnatt alla fina människor där ute!


Kommentarer
Postat av: valentina

fin blogg :D

2011-05-21 @ 11:18:22
URL: http://valentinasmajli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0