He's just a silly boy and your heart is his favorite toy.

Åherre min gud, vilka bilder.. Men jaja, ni får nöja er idag ;).
24 november..Hmm? Tänker vi samma? 1 månad till jul! :D
ååhh, längtar sönder mig lite!
Alla presenter, all god mat och allt underbart folk. Älska juuuulen!
Jaja, det är faktiskt en månad kvar..En månad av massa skit prov..:(
Imorgon har jag tyskaprov! Men det är skitenkelt, kan nästan allt faktiskt.
Imorse hade jag musikprov också, vi skulle spela en låt för våran musiklärare!
Gick skitbra!! Hoppas på ett C eller D i musik nu :D. Vi fååår seee!
Nu ska jag äta nått och plugga lite mer.. Hoppas ni har bra. Puss

Kommentarer
Postat av: Vendela

Vad sööt du e! <3

2011-11-24 @ 22:00:41
URL: http://hammysalskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0