i feel sexy and free, like glitters raining on me.

Godmorgon underbara läsare! Sovit gott?
Det har jag, förutom att jag somna med min dator i sängen så jag dunka huvudet i skärmen
så jag fick gå upp och lägga min dator på bordet..Ilandsproblem haha :(.
Just nu håller jag på att fixa mig eftersom idag ska jag på breaking dawn!
Sen ska mina kusiner komma också, hoppas jag hinner träffa dom efteråt.
Kommer inte hinna bli klar till halv 2..Måste verkligen skynda mig. ;)
Men ha en grym dag, vi hörs senare. Pussar
Haha, första bilden. Vad leker jag??
Körde på mammas tröja idag, hittade inget och ha på mig! ;)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Sv: Älskar dig mer!! Du är världens underbaraste<333

2011-11-19 @ 19:24:30
URL: http://livetenligtcharliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0