Be confident. Just because you make mistakes, doesn't mean you are one.

du vet inte vad jag känner för dig,
jag önskar jag kunde förklara att det inte går att förklara med ord
hur mycket jag känner för dig ♥

herregud.. Ni undrar säkert vad som hänt med mig?
Men skitsamma, inget ni behöver veta ändå.. ;)
har kommit hem från skolan nu och väntar på att Emma ska sluta!
för idag ska jag träffa min saknade emmis ♥
vi ska vara ute och chilla tror jag!
sen måste jag plugga, ska göra klart någon teknik redovisning till imorgon...
men vi hörs senare, pussar!
hhahahahahahha, jag och emma är snigga!
gammal bild :)

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHA omg<3

2011-10-13 @ 16:20:58
URL: http://emmaronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0