every new day is a chance to change your life


nån gammal fuuul bild!
Godmorgon gosisar, sovit bra? Det har jag, fram tills jag vaknade.
När jag vaknade var jag sur/arg/trött på samma gång.
Vaknat på fel sida brukar man väl säga!
Men nu är jag lite gladare eftersom det är lov och lördag vafan :).
Nu ska jag snart dra mig upp ur sängen och äta en stor fet frukost.
Sen kom jag på att mitt hjärta Thess kommer hem på måndaag,
känns som en evighet, men det är bara några få dagar juu.
Asså finns inte ord hur seg denna vecka har varit utan henne.♥
Jaja, ni får ha en suuperdag och vi hörs senare. Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Therese

Naaaw va gullig!! Haha, älskar dig mest babe!<33

2011-10-31 @ 22:49:03
URL: http://lskardejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0