Jag är en liten fjärilslarv, som legat och för puppat mig

Hahahhahahah, sjukt go skoldag idag!!
Inte skrattat så mycket på länge ;)
så fråga inte om rubriken, det är iallafall en viedo!
och vi har gått runt och sjungit så hela dagen idag
och vi sjöng för en lärare och han undrade nog om vi var riktigt friska!
Nu är jag iallafall hemma och ska snart äta något,
sen måste jag plugga lite och kanske går ut, om jag orkar.
Vi hörs senare, pussen ♥
jag och fina emila på hennes tjejmiddag!
Vill ni se mer av bilderna därifrån så langa en kommentar,
annars blir det inget. :)

Kommentarer
Postat av: Katie

Hej Elin!

Kommer ni upp hit på Höstlovet??

Pusss från oss <33

2011-10-05 @ 11:06:04
URL: http://katierebekah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0